Homecoming

Nu är jag äntligen hemma från en minst sagt svettig jobbdag, men den har gått vädigt fort! Jag duschade precis, nu ska jag bara blogga klart, sen ska jag göra mig iordning. Om nån timme eller så ska vi hem till Mia, träffa The M couple. Vi ska ha en liten "eftersnack" om helgens bravader. Såg föresten att Å-festen här i Eskilstuna har dragit igång. Herregud vad folk i stan.

Plockade med mig älskling från jobbet samtidigt när jag var och jobbade i Västerås! Han slutade ju 15.00 så jag var där precis då! Riktigt bra det


Kolla vilken gammal bild jag hittade på mig och mina killar! Älskart ♥





Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: tack! :D kul att listan gjorde så bra intryck :D

kram!

2010-08-18 @ 10:17:57
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback