Shit happens

God morgon kan jag äntligen säga med gott samvete, för det är ju morgon på riktigt denna gång. Jag vaknade för en halvtimme sen, men det var ingen vanlig väckning kan jag tala om, eller normal kanske jag ska säga. Åh, jag som låg så skönt och sov, kände hur vinden svepte över hela ansiktet, så jävla skönt.

Helt plötsligt, från ingenstans hör jag "AJ FAAAAAN", älskling hoppar upp ur sängen och säger att han blev getingstucken. Ja, alltså, vi har fönstret alltid öppet, det är så varmt i vår lgh, så vi är tvugna. Så denna morgon fick vi besök av en geting, som ansåg att J i sömnen var ett "hot", eller? Knappast. Jag tror inte på den bullshiten att dom ENDAST sticker om man är nära deras bo eller ja, är ett hot helt enkelt. J låg ju och sov? Hur kan han varit ett hot om han ligger helt stilla?! Jag skulle ha vaknat ifall han hade rört sig eller gjort något. Aja, vi sprang ut från sovrummet som idioter, J spolade fingret under vatten och jag tog fram iskuber. Nu ser hans finger ut som en prinskorv, haha väldigt sött måste jag säga, hans fingrar som alltid annars är så smala, haha! ♥


Nu är jag sugen på att gå och "vila" lite igen, är ganska trött då vi kollade på filmer igår natt. Bla. Silent Hill, en av mina favoritfilmer. Finns Silent Hill i Usa på riktigt? Haha, det var bara en tanke som jag fick under filmen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback