It is cu(o)mming

GÄÄÄÄSP. Jag skulle kunna gå och sova nu men det kanske är lite för tidigt, eller varför egentligen. Näe, jag har duschat, legat här i sängen ett bra tag och allt är gjort, inga måste. När jag kom hem från jobbet lagade jag mat igen, haha. Idag blev det kättfärs-sås med spaghetti, tro mig, lag lagade mat i över en timme. FYFAN vad god köttfärs-såsen blev!!! Mother lord smakade det som.. ehm.

Ikväll är inget planerat, jag vill se på förlossningsakuten som jag försökt leta efter på web-tv, i flera månader, men utan framgång. Någon som kan tipsa?

Tänkte bara berätta dagens roligaste. Jag har med mig min hund på jobbet, varje dag, hela dagarna. Han har börjat markera lite smått igen, inomhus på "nya ställen". SUCK. Så nu tar jag till mig kennelmattens tips igen, klä på han kalsonger så ska man se att det slutar. Det stämmer. Han gjorde det för ganska många månader sen, hemma hos mina päron. Då tog vi på honom ett par kallingar och det slutade bums. Sååå, nu till saken. Jag tog av hans egna rosa kallingar som jag klipp hål på till svansen, och han började slicka på sin snopp något hemskt!! Han är väldigt renlig av sig, alltid, så nu hade han inte kommit åt snoppen på ett par timmar. Jag såg något gult i kalsongerna... åh nej tänkte jag, har han kissat i dom.. typ blöjor. Men det var inte kiss, inte ens i närheten. Det var... SAGGE. Hahaha, jag dog nästan, helt gult när i "det området".. mattes kille, vem har han nu fantiserat om? Nåja, jag gick ut på promenad med honom, sen känner jag hur det rycker i kopplet, konstigt kändes det. Kollade bak och ser hur han sprutar samtidigt som han går, HAHAHAH, sen så sätter har sig ner och slickar upp det som rinner på snoppen... hahaha, han är fan för härlig den killen!! Mattes kärlek! Haha, nämen gud så söt hon är! ♥






Kommentarer
Postat av: josefine

sötaste vovven :D åh. eller inte sötaste, för det är min hund, haha :D



sv: tack :D

2010-08-11 @ 23:00:37
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: sofia

hon kommer från Zumas i skåne :D

2010-08-12 @ 00:18:30
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback