Spontaneous

Gårdagen slutade inte direkt som man tänkt sig. Lägga sig i tid, vakna pigg på morgonen, eller överhuvutaget göra någonting igår. På dagen var jag med mina killar och badade i Sundbyholm, eller, jag och älskling badade inte, däremot badade våran egna lilla fisk rottweiler. Meningen var att vi skulle åka hem och laga lasagne efteråt, så vi handlade. Men sen ringde vi Mia istället, och då stack vi dit. Drack kaffe och snacka shit, och en hel del andra intressanta saker, haha. När klockan började bli kväll bestämde vi oss för att ringa hem pizza och se på skräckfilmer. Det var grymt länge sen vi alla såg på film tillsammans. Mias kille Mange var i Dalarna så han kom senare. Filmerna vi såg var Unrest & Mirrors, och jag kan meddela att båda var riktigt dåliga. Unrest hade jag bra känslor för i början, jag tänkte att det kunde bli nåt, men den kom aldrig igång så. Mirrors behöver jag inte säga mer än skit.

Senare på kvällen kom Mange hem, snackade ett tag och sen skulle jag och J hämta Fender som var hos mina päron. Vi skulle åka bil igen, jag och baby, men sen ville Mange haka på också vilket han gjorde. Vi åkte runt ett tag med en Audi A4, fyfan vad drag det var i den, brände lite gummi, sen luktade det gott, haha som vi sa - "Det luktar "Mother Lord" hahaha.


Efter att tag så bytte vi bilen mot våran, BMW. Allt det för att kunna ta med hunden i bilen, Fender älskar att åka bil. Ja, sen fortsatte vi köra bil och snacka shit, men inte så länge till. Efteråt skjutsade vi hem Mange och sa gonatt. Ja, gonatt kunde man lugnt säga, allt slutade med att vi var hemma klo: 03.30 eller senare, haha, så det kan gå! Jo föresten, Jerry min fästman satt och drack också... öl. Så han var helt packad när vi kom hem, haha.

Nåja, idag vaknade jag med gott samvete iallafall, men trött var jag ändå. Inga planer så för dagen mer än att vi ska vara med boomboom Fender, kanske åka och bada igen? Sen måste vi hinna men sväng till systembolaget också, vi ska nämligen parta med Mia och Mange ikväll, haha, vi var helt taggade igår redan så undra vad det blir av det idag?!

Just nu lagar älskling lasagne, ska bli riktigt gott! Han har blivit så duktig på att laga mat, eller vi ska jag kanske säga. Nu ska jag göra mig iordning, sen ut i det fina vädret! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback