Love to you

16:16, redan? Fyfan var klockan går fort. I och för sig så vaknade vi ganska sent då vi festade igår med M & M. Vi kom hem runt 03.30 igen. Nu är det slutfestat på ett tag, måste börja vända tillbaka dygnet då jag börjar jobba på måndag. Hursom, så hade jag en jättetrevlig kväll tillsammans med Mia, Mange och min älskling. Vi förfestade ganska länge hemma hos Mia, hände en hel del roliga saker, tyvärr har jag inte bilderna.

Senare in på kvällen tog vi bussen in till stan för att gå på nån krog. Vi skippade Harrys denna gång, som förövrigt är min favoritkrog här i Eskilstuna, men det fick bli Time Out. Mia, Jerry och Mange var riktigt fulla, helt tokiga. Själv var jag inte så himla full alls, nästan nykter. Kanske var bäst så eftersom de behövde nån som tog hand om dom, hahaha. Tack för en toppenkväll M & M, och min härliga älskling!



Idag har jag varit i skogen med min älskling och vår underbara hund ♥ Vi tog med picknick och satte oss mitt i allt, det var hur mysigt som helst. Det går en bilväg kanske 200-300 m bort så vi hör bilarna, det tycker jag personligen är så jäkla avslappnande, höra bilar. Därför älskar jag rastplatser, haha, låter skumt men jag älskar att sitta och njuta av ljudet av alla bilar som passerar. Mys!






Vi körde lite "Leta" i skogen, spelade fotboll och "Sök", det gjorde susen, Fender sover som en stock nu! Senare ska vi på en mysig promenad ♥

Oj, nu har jag bloggat jättelänge, haha, dags att spara och publicera nu kanske...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback