Mind your own business

Tänkte bara meddela att jag ska starta om på nytt med min family på The Sims 3, hoppas datorn inte går i vänteläge denna gången. J lovade fixa så att kommentarsfälten ökas i storlek, eller vad tycker ni? Hehe.

Var ner på stan tidigare. Det var hur länge som helst jag gick på stan känns det som, jag vet knappt vad det finns för nyöppnade butiker där. Men egentligen, varför ska man driva runt på stan om man inte har något att göra där. Kanske förut, på skoltiden, hehe, då var jag på stan några timmar om dagen, men nu har jag fått nog. Förstår inte hur fjortisar orkar gå från kant till kant i stan, det är så meningslöst.. eller, nu låter jag som en pensionär.

Hursom, så tänkte jag skriva om en minihändelse som ägde rum på stan idag. Vi kom gåendes på gågatan, jag fick syn på en man som satt på en bänk. Han hade två bichon frisé (stavning?) och han såg väldigt bekymrad ut när vi kom mot honom. Hans hundar satte igång världens skrik och gap, Fender han bara gick förbi cool-lugnt utan att knappt titta åt det hållet. Det gillar husse & matte.

När vi sen skulle gå tillbaka samma väg stod det tanter tillsammans med den här mannen och hans små hundar, en av tanterna får syn på Fender och säger jättehögt:"ÅH NEJ, akta nu kommer en Rottweiler". Och dom där små hundarna fortsätter sin orkester... fan vad jobbigt med småhundar som skäller hela tiden i 110%.

Där har vi ytterligare ett exempel på folk som är okunniga och rädda för sanningen. Ingen vill ta reda på fakta och ja.. jag säger det igen.. bilda en egen uppfattning.




Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahaha.. ja folk är så störda, bilda egen uppfattning är helt rätt... JAAA håller med små hundar är sjukt dryga med sitt skällande!! :O

2010-07-26 @ 22:45:02
URL: http://miamaki.blogg.se/
Postat av: ASIAT

sv: jag har varit i ikea och träffat en vän :D

vad händer imorgon då? kramar =)

2010-07-27 @ 00:10:19
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback