Om mig

Namn: Katarina Timberg
Födelsedatum: 1990.10.22
Bor: Torshälla, ca 7km utanför Eskilstuna
Relationsstatus: Förlovad med världens bästa Jerry ♥
Årsdag för oss: 18/7

Beskrivning:
För tillfället är jag 19 år men fyller snart 20. Jag tog studenten 2009 och började jobba strax därefter. Jag jobbar kvar på samma ställe och har inga planer på att sluta. Jag jobbar med lite allt, jag gör ritningar, svarar i telefon, tar emot order, har had om ekonomin, levererar, kör en vattenskärningsmaskin. Jag har min älsklingsrottis med mig på jobbet varje dag, och det är jag så otroligt tacksam över, att jag får ha det.
På fritiden umgås jag med min fästman Jerry, som jag varit tillsammans med i över 5 år. Han var 17, jag var 14 när våra liv korsades ♥ Jag och Jerry älskar hundar så Fender var en självklarhet, han tar upp en stor del av våra liv så han är ett stort intresse. Sedan har vi det här med bilar. Jag älskar bilar och har gjort det så länge jag kan minnas. Just nu äger vi en BMW 523i - e39, vilket vi är väldigt nöjda över! Streetrace står högt på intresselistan, då jag brukar besöka dom arrangemangen rätt så ofta. Som person är jag hetsig, positiv, energisk, ärlig, noll tålamod, glad, spontan(nästan för ibland), snäll mot den som är snäll mot mig. Jag hoppas att jag har fått med det mesta, och att ni fått en hyfsad bild av mig... annars kan ni alltid ställa en fråga om det är något ni undrar över!

Citat som passar i nuläget: "Lev för idag, imorgon kan det vara försent!"


Kontakt: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback