Happenings

Äntligen hemma. Ha varit iväg till mina päron, drack choklad/kaffe milkshake som min gulliga lillasyster gjort. Gott!! Under dagen har inte jag gjort så mycket alls, trots att jag vaknade tidigt. Har kollat på några avsnitt av "Danska Hollywood Fruar", vilket crap, men ibland kan det också vara skönt. Sedan har jag varit på en långpromenad genom stan med min J och stora killen Fender! Det var faktiskt ganska skönt väder ute trots att det var mulet och lite kyligt, jag gillar det.

När vi kom hem låg vi och mös i sängen och kollade på web-tv, vi har varit otroligt trötta, ingen aning varför, Fender låg med oss i sängen han med! När vi slöat klart gick vi hem till mina päron som sagt och nu är vi hemma. Håller på att tvätta kläder tills imorgon, då jobbet börjar. Tänk, tre veckor har bara flygit förbi, mina tre semesterveckor. Jag kan ju meddela att det verkligen varit ordentliga semesterveckor, ätit vad vi vill typ, vänt på dygnet, gjort vad vi velat när vi velat, ja hursom närsom varsom ungefär. Det är skönt att bara släppa alla måsten, MEN, jag måste erkänna att det ska bli skönt att vakna till liv igen och börja med allt! Jag är så pass rastlös människa så jag orkar inte sitta still och göra ingenting länge. Jag ser verkligen fram emot hösten, det finns så OTROLIGT MYCKET att se fram emot i höst!!






Precis, vi ska börja på hundkurs med våran snygga rottis! Får se vilken kurs det blir, skriver mer om det sen, men hursom så ska det bli grymt jävla kul!! Jag ser verkligen fram emot det! ♥

Precis! När J och jag firade 5 år tillsammans nu den 18/7-10 fick jag en resa i present av honom ♥ Inte vilken resa som helst heller, vi ska åka på en romantisk resa till Prag(!!!) Fyfan vad mysigt det ska bli, bara han och jag, ingen annan! Allt är redan fixat och klart, så nu är det bara att vänta.. och vänta.. och vänta! Vi åker 26:e aug, så det är inte såå länge kvar, försöker jag intala mig själv. Jag har utan tvekan den bästa killen på jorden, ingen snack om saken! Jag älskar dig J, du är mitt allt!! ♥ Tack ♥ Jag längtar att få vara med dig där... helt ensamma... jag kärlekar dig Jerry ♥

Äntligen! Nu sticker vi härifrån till en ny lgh. Det är både större och fräschare, mer trivsamt område! Det gillas skarpt och vi börjar flytten direkt när vi är tillbaka till Sverige igen, alltså direkt efter Prag-resan! Jag längtar så in i helvete på att få flytta, och skapa en nytt hem, ett hemtrevligt hem tillsammans med min kärlek! ♥

Näe, nu måste jag göra iordning, imorgon börjar jobbet igen! Men det ser jag framemot, listan ska jag fortsätta mer imorgon, men det där är en del av de saker som kommer att hända i höst!! ♥ Go'natt!

Kommentarer
Postat av: CLASSYS - TÄVLING PÅGÅR!

Det va en riktig stilig kille du har! Dom är verkligen underbara rottisar! :) Tack du! Allt bra med dig?



Föresten snygging! Lust att rösta på mig här: http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=ebpzm20100809093921xf



Skulle verkligen va jätte gulligt! :)

2010-08-09 @ 16:58:16
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback