At last!

Nu har vi fått ordning på bloggen igen, jag hoppas att den inte "dör ut" som den förra, bloggen innan det osv. Vi har suttit hela dagen och försökt åstadkomma något jag tydligen, så gick det snabbare än väntat! Vi började runt 11 på dagen, alltså har vi hållt på nu i 14 timmar ungefär. Visserligen har vi tagit pauser men ändå.

Jag ska försöka orka skriva en presentation om mig också, lite snabbt. För vad skriver man? Hej jag heter Katarina, älskar djur och är 19?.. lite B. Nåja, jag fixar nog det!

Tidigare idag har jag varit ute i skogen med min family ♥ Det regnade/duggade en del men det var faktiskt ganska skönt. Fender verkade ju iallafall trivas, underbart. Man såg verkligen hur han njöt av den friska luften och regnet som kylde ner honom. Han sprang som en tok runt runt runt, rotade runt i skogen, bar stora stockar/träd med sig.


Tokryck, skogen ger någon slags lyckorus tror jag! ♥

Efteråt handlade J inne på Konsum. Lite saker som behövdes samt nytt kaffe då gårdagens kaffe smakade URK. Fender och jag väntade i bilen. Vi tog lite kort, lyssnade på radio.. men det kom mest skit. Men J var snabb.


K ♥ J ♥ F


Fender och jag andades lite för mycket tror jag... skönt, då slapp man alla människor som glodde.

Lite övriga bilder som togs idag;











Ingen kan ju iallafall komma och klaga på att det är snålt med bilder, tvärtom...♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback