Broiler goes bloody

...yack yack yack...
Alltså, Kronfågeln i all ära, men BLOD i kycklingen? Vafan är det bra för undrar jag?
Lagade potatisklyftor, eller, dom där krispiga reflade sakerna ni vet? Samt Kronfågelns örtkyckling, beasås. Vad händer när vi nästan ätit klart? Jo, jag sneglar lite på J's tallrik och får syn på hans uppätna kyckling, där det finns kvar ben, lite rester fyllt med BLOOOD?

Jag:
MEN VAFAN! Det är ju blod som rinner på din kyckling?!?!?! Ser du inte??
Baby: Ja?
Jag: Men du kan inte mena allvar? Har du ätit på det då?!
Baby: Ja? Hurså?
Jag: Men det kan du ju inte göraaaa! FYFAN!
Baby: Inte? Äh, jag har bara ätit lite...
Jag: -

...springer ut från köket...

Så kan det vara ibland hemma hos oss. Ingen av oss är kräsen, haha, gudnej. Men nån måtta får det väl vara? Saken blir ju heller inte bättre av att jag är hyperaktiv, högsljudd och rak på sak, hehehe! Jaja, whatever, nu är det försent. Kycklingen är ju redan uppäten sååå...



Medan vi väntade på att maten skulle bli klar, spelade vi vid varsin dator. Jag spelade The Sims 3, freak som jag är. Hade kommit ganska långt på ett nytt hus, hade säkert hållt på i 1,5 timme iallafall, så går data-jäveln i vänteläge? Vad är det för jävla stil? Allt som jag byggt är nu borta och jag har inte ork och tålamod till att börja om, igen. Så nu står film på schemat, vi ska se på Inception, om den kommit ut än vill säga. Är det någon som sett den? Bra/dålig? Sevärd?





Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då?

kram! :)

2010-07-26 @ 20:35:27
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback