Exactly what I want

Har varit hos mina päron och hälsat på. Umgåtts en stund och druckit kaffe, det var ju minst sagt ett tag sedan om man jämför med hur ofta vi ses annars. Min kära mormor var också där och hälsade på, lika pervers som vanligt, ME LIKE. Mormor och jag är släktens pervosar, haha, riktigt grova i munnen, hahaha! Lilla älskade mormor

Efter en ganska lång tid där bestämde jag och baby att vi skulle åka till Jysk, titta på möbler till nya lägenheten. Jag har väl berättat att vi ska flytta? Nåja, vi gick in, det första vi ser är en skohylla man kan sitta på, precis vad vi varit ute efter. En vit sådan, med söta korgar och vit fodral inuti, små rosetter! På bilden nedan kan ni se hur jag menar, men det är inte exakt den vi köpte, en liknande, lite lägre och lite annorlunda fack.



Just nu äter vi kvällsmat, mums. Jag smsade precis med min kära vän Jenny, hon har varit i Finland ett bra tag nu så ikväll ska vi ses, sätta oss på en uteservering med en iskall drink och bara snacka massa skit. Precis en sån härlig kväll är vad jag vill nu. Det som är lite synd är att det regnar, men man kan inte få allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback