Morning sunshines

GÄÄÄÄSP. Slog upp ögonen nyligen, kvällen igår blev till morgon. Mina föräldrar kom hem från sin semster så jag och baby var på plats, 01.30 var dom hemma. Vi kokade kaffe och åt nattmackor, norska sådana. Mums, mysigt var det! ♥

Lite trist, när man sover såhär långt in på dagen, men jag var sjukt trött. Just nu sitter jag med färg i håret och en urful t-shirt... snart ska jag skölja ur. Boysen har spring i benen, helt ryck i hela lägenheten, dom springer runt runt runt - myskillarna.

Känner hur det luktar kaffe från köket, "frukosten" väntar, sen vet vi inte mer.. vad vi ska göra idag, antagligen en tripp till päronen iallafall! :)







Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: tack ^^ absolut, det kommer serru ;)

ja fast jag är ju fortfarande lite sjuk.. så det får nog vänta tills imorgon :( har en sådan lust att bada :D fast vi har loppor, parasiter och larver i vårt vatten pga värmen D: inte mysigt!



kramar<3

/kokorochan

2010-07-28 @ 14:19:15
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback