I like inspiration

Suck...pust...stön...
Jag ska inte börja dagen med att klaga, absolut inte. Men en sak, jag blir så irriterad av att "om mig" och "om fender" hamnar i den allmänna bloggen, så att alla kan se det. Meningen var att ni ska klicka på menyerna och sedan där kunna läsa. Men ja, nu får det vara så. Desto mer jag bloggar, desto snabbare försvinner dom, längst ner i bloggen så att dom inte syns.

Hur som helst så är jag jättenöjd, nästan exakt så som jag ville ha det. Så jag tackar min älskling för att han har hjälpt mig så otroligt mycket ♥ Annars hade jag inte suttit här med min blogg nu, och klagat över minsta lilla! (hahahaha)

Idag är det måndag, min andra semestervecka har börjat och det är fortfarande dåligt väder. Jag som hade tänk sola och bada varje dag tillsammans med min mini family ♥ Men man får se det från den ljusa sidan, jag och J kan göra mycket mer med Fender! Det går ju inte när det är så varmt, stackarn får ju värmeslag. Så nu har vi passat på att gå lite längre promenader, kastat freesbee, spelat fotboll och gått i skogen! Det märks att han njuter mer av den här värmen än sommarvärmen.

Inga planer för dagen hittils, jag skulle vilja åka och köpa en kökslampa och en köksbänk, men vi får se vad dagen har att erbjuda. Just nu står frukosten högt i kurs...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback