I want them all

Vad vore livet utan sömn, inte mycket va. 11.00 slog jag upp mina trötta ögon och ser min kärlek till höger om mig och älsklingsrottisen till vänster, omringad av kärlek ♥ Båda sov tungt men vaknade när jag försökte smyga bort. Fender verkade vara riktigt trött, ingen aning varför, det brukar ju vara han som väcker oss ♥

Inga planer för dagen än. Precis som det ska vara enligt mig, man tar dagen som den kommer. Vädret verkar ha vänt helt totalt under natten, det är jättefint väder här i Torshälla, soligt med blå himmel, inte ett enda moln så ögat kan nå. Det började faktiskt bli ganska trist med det kalla vädret, men är kul ett tag men sen blir det bara jobbigt. Hösten räcker, längre behöver den inte vara. Fast jag är ju som sagt en höstmänniska, jag gillar den friska luften, kylan som ändå är ganska mild och den vackra naturen runt om, det blir en sån otrolig mysfaktor.



Sen finns det givetvis fördelar och nackdelar med allting. Hösten för mig medför sådana nackdelar som att det regnar och är grått, MEN, när det inte är det är det helt ofattbart vackert. Sommaren är otroligt fin men alldeles för varm, jag gillar värme men i lagom mängder, inte när det blir klibbigt och kladdigt. Våren, vilken lyckorus när värmen och världen börjar vakna till liv igen. Det blommar och och fåglarna kvittrar men, min älskling är extremt allergisk mot pollen och det betyder en jobbig period för oss båda. Vintern, hur fint är det inte? Friskare luft får man leta efter och för att inte tala om dom där mysiga picknickarna i skogen men varm choklad och en god macka. Alla myskvällar och såklart julafton.

Jag är kluven, jag gillar årstiderna i den ordning jag skrivit ovan MEN samtidigt, vem orkar med bara en årstid. Jag vill att alla årstider ska komma, trots nackdelarna, dom kommer man aldrig ifrån...♥





Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: beror väll på vart i Sverige man bor också kanske hihi :P just nu är det varmt här iaf ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2010-07-27 @ 12:03:58
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: ronja

söt header :)

2010-07-27 @ 12:04:58
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback