Too little, too late

Dags att börja blogga nu? Kanske. Jag har inte haft tid, eller lust för den delen heller. Jag kom nyss på att jag har faktiskt en blogg som fortfarande existerar. Men vem vill läsa en sketen liten blogg som inte handlar om varken mode eller sex, haha.

Sorry alla modeintesserade tjejer där ute som kanske kanske kanske läser mitt inlägg, inget illa mot er. Men vem fan läser en modeblogg och blir glad eller inspirerad? Jag tycker att det är så jävla trist så det finns inte, herregud, en tröja på gina tricot dit och en scarf på sturegallerian hit. Extremt jävla uttråkande om jag får säga vad jag tycker, och varför inte egentligen. Har jag nånsin brytt mig om andras åsikter, njaaaa....

Hursom, under det här rätt så långa uppehållet har det hänt minst sagt miljoner saker. Saker som jag kommer att skriva om och andra saker som jag inte kommer att dela med mig. Finns alldeles för många nyfikna små tanter där ute som lever på andras liv och skvaller. Inget emot mig, för den som känner mig vet mitt liv, till en viss del, men jag är inte den som "matar" andras liv för att hålla dom vid liv. Haha. Men på något jätte pytte liet mini sätt tycker jag ändå om att folk som bryr sig så mkt om andras, bla mitt liv, bara för att man själv känner sig bättre på ett sätt som bevisar att man trots allt inte har ett så pjåkigt liv. Nu låter det som att jag är självmordsbenägen och hatar mitt liv, tvärtom. Jag är faktiskt ganska nöjd med mitt liv för jag har mycket att leva för. Jag har en fantastisk familj, en underbar hund, jag har tak över huvudet, jag har jobb, jag har bil och körkort, jag har en ekonomi som gör att jag inte är beroende av någon annan som ska se till att jag klarar mig, jag har allt det där "emellan" som fyller upp mitt liv så att jag kan känna mig nöjd.

Skitsamma. Jag är nöjd och så länge jag är det bryr jag mig inte om annat. Jag har iallafall tänkt börja blogga igen. Vi får se hur länge det håller i sig, men hoppas på det bättre...


Jag har växt till mig de senaste månaderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback